Nevíte si rady s výběrem kosmetiky?
Využijte náš bezplatný servis a ptejte se odborníků.
PO-PÁ: 7.30 – 15.00
MUDr. Irina Kaplanová
Tel.: +420 475 501 394
Mobil: +420 724 371 089
E-mail: doktor@originalatok.cz
Tento email není určen pro dotazy k registraci a objednávkám.
Dodací a platební podmínky
Doba dodání zboží
Zboží expedujeme v pracovních dnech zpravidla do tří pracovních dnů/na Slovensko do čtyř pracovních dnů ode dne přijetí objednávky. Prodávající nezodpovídá za prodlení dodávky zboží způsobené přepravní společností. Místem dodání zboží je adresa udaná odběratelem v objednávce. Vlastnické právo k výrobkům přechází na odběratele úplným zaplacením kupní ceny.
UPOZORNĚNÍ: U objednávek obsahujících speciální výrobky, např. výrobky o nestandardním objemu, se prodlužuje doba expedice (předání zboží přepravní firmě) na pět pracovních dnů. Ke stejnému prodloužení doby dodání zboží může docházet také v období prodávajícím vyhlášených akcí a mimořádných slev.
Způsob dodání zboží
Uloženka - Česká republika
- Uloženka - platba předem 59 Kč
- Uloženka - dobírka 69 Kč
Uloženka - Slovensko
- Uloženka - platba předem 3 EUR
- Uloženka - dobírka 4 EUR
Prostřednictvím výdejních míst "ULOŽENKA" můžete přebírat zásilky po celé ČR i na Slovensku. Objednané zboží bude do tří pracovních dnů připravené k vyzvednutí na zvoleném místě. Jakmile bude zboží doručeno na výdejní místo, zašle vám společnost Uloženka, s.r.o. sms/email s informací, že zásilka je připravena k vyzvednutí. Na vyzvednutí zásilky máte 7 pracovních dní. Pokud nebude 5. dne zásilka vyzvednuta, bude vám opětovně zaslaná sms/email s připomenutím. Platit lze předem nebo hotově na dobírku.
- Česká pošta – platba předem 79 Kč
- Česká pošta – platba na fakturu (pouze pro velkoodběratele) 79 Kč
- Česká pošta – dobírka 119 Kč
- Česká pošta – při objednávce nad 1500 Kč ZDARMA (2400 Kč velkoodběratelé)*
O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.
Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete vaši zásilku vyzvednout.
Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.
Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty aplikace pro iPhone a Android.
Česká pošta garantuje doručení balíku přímo do rukou adresáta již následující pracovní den. Adresát je informován o převzetí balíku do přepravy prostřednictvím SMS nebo e-mailem. V ceně služby je zahrnuta odpovědnost za obsah balíku až do výše 50 000 Kč. V případě nepřítomnosti adresáta na uvedené adrese je balík uložen na blízké poště, kde si ho může vyzvednout, kdykoli se mu to hodí. Na přání odesílatele může být zásilka podaná v pátek dodána v sobotu. V lokalitách s prodlouženou dobou doručování máte možnost, nechat si zásilku doručit až do večerních hodin.
V den předání vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni emailem.
PPL – Česká republika
- PPL – platba předem 89 Kč
- PPL – platba na fakturu (pouze pro velkoodběratele) 89 Kč
- PPL – dobírka 109 Kč
- PPL – při objednávce nad 1500 Kč ZDARMA (2400 Kč velkoodběratelé)*
PPL – Slovensko
- PPL – platba předem 7 €
- PPL – platba na fakturu 7 € (pouze pro velkoodběratele)
- PPL – dobírka 9 €
- PPL – při objednávce nad 109 € ZDARMA (139 € velkoodběratelé)*
*Konečná cena po odečtení rabatu a slev.
Společnost PPL vaši zásilku na území České republiky doručí již následující pracovní den, dodání na Slovensko trvá 2 pracovní dny. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).
V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL
Sledovat svoji zásilku a zjistit potřebné informace můžete i pomocí chytrých telefonů díky aplikacím iPhone a Android.
ZDARMA ve firemních prodejnách:
TRMICE prodejna (Václavské nám. 6 – sídlo společnosti): PO–PÁ: 7.00–15.30
Objednávku je možné zaplatit hotově či platební kartou.
Ústí nad Labem - centrum (Mírové náměstí 66/18 - naproti drogerii Rossmann): PO-PÁ: 9.00-17.00, přestávka: 13.00-13.30. Platba možná hotově i platební kartou.